Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με τη στήριξη του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η συνεργασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα την εκπλήρωση 25 ευχών παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια, αποτελώντας μια μεγάλη ετήσια εταιρική χορηγία στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης.
Η εταιρεία στήριξε εξολοκλήρου το ταξίδι των ευχών, καλύπτοντας όλο το κόστος για την κάθε ευχή. Ανάμεσα στις ευχές που εκπληρώθηκαν ξεχωρίζουν οι ιστορίες παιδιών που απέκτησαν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια αλλά και μοναδικές εμπειρίες ζωής, όπως ταξίδια στη Disneyland και στο UEFA Champions League.
Με αυτό τον τρόπο, η Lidl Ελλάς κατάφερε να ενισχύσει τον σκοπό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), φωτίζοντας την καθημερινότητα των παιδιών και δίνοντάς τους τη δύναμη να πιστέψουν και πάλι ότι όλα μπορούν να συμβούν.