21/01/2025
Athens, GR 11 C

Η GCC αριστεύει σε έρευνα ικανοποίησης πελατών για το 2023

Η GCC αναδείχθηκε κορυφαία εταιρεία σε έρευνα μεταξύ περισσότερων από 200 συνεργατών σε επίπεδο ικανοποίησης πελατών.

Η εταιρεία έλαβε 9,33 βαθμούς σε κλίμακα με άριστα το 10 σε αξιολόγηση που έγινε από τους πελάτες της, αναδεικνύοντας έτσι την υψηλή προσήλωση της GCC στο να κατανοεί τις εκάστοτε ανάγκες και προτεραιότητές τους.

Ο επαγγελματισμός των στελεχών πωλήσεων και ο χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα των πελατών αξιολογήθηκε με βαθμολογία 9,44, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και της άμεσης ανταπόκρισης στις επικοινωνίες.

Παράλληλα, η υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας με βαθμολογία 9,37, η αξιόπιστη υποστήριξη στον σχεδιασμό λύσεων και η αριστεία των προϊόντων με βαθμολογία 9,55, καταδεικνύουν ότι η GCC ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της σε ό,τι αφορά την τεχνολογική απόδοση και την καινοτομία.

Συνολικά, η GCC λαμβάνει δείκτη παγκόσμιας κλάσης 85 του NPS (Net Promoter Score), που αποτελεί επιστημονικό εργαλείο για την αποτύπωση της εμπιστοσύνης και της ικανοποίησης των πελατών μίας εταιρείας ή ενός brand.

Previous Article

Σταθμοί φόρτισης κινητών με χρονομίσθωση από τις Fraport και Charge Me

Next Article

Τεύχος 80

You might be interested in …