25 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική συμπληρώνει φέτος η Eurobank, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 2 εκατ. πελάτες μέσω του ψηφιακού της δικτύου, ενώ, με διαρκείς επενδύσεις και τον πελάτη σταθερά στο επίκεντρο, θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων.
Πιστή στη δέσμευση για καινοτομία, ήδη από το 2000, η Τράπεζα πρωτοπορεί αξιοποιώντας σταδιακά όλες τις διαθέσιμες τεχνολογικές εξελίξεις, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα, εξυπηρέτηση 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο για κάθε ανάγκη του πελάτη:
- το Eurobank Mobile App για ιδιώτες και το Eurobank Business app για επιχειρήσεις
- το e-Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις
- το v–Banking, όπου ιδιώτες και επιχειρήσεις επικοινωνούν με τον προσωπικό τους Σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης
- την Ψηφιακή Θυρίδα που δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής στα κανάλια της Eurobank, για αγορά προϊόντων & υπηρεσιών
- το Open Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Οι επιδόσεις και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της Eurobank –που απολαμβάνει στα «app stores» (App store, Google Play) την υψηλότερη αξιολόγηση των εφαρμογών της από τους χρήστες της, ιδιώτες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα- αναγνωρίζονται και από διεθνείς φορείς. Μεταξύ άλλων, η Τράπεζα απέσπασε για 5η διαδοχική χρονιά το βραβείο της Καλύτερης Ψηφιακής Τράπεζας για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2024 από το Global Finance και ακόμα 11 βραβεία, για τις υπηρεσίες σε ιδιώτες και επιχειρήσεις στην εγχώρια αγορά.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί κεντρικό πυλώνα στη στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης του Ομίλου Eurobank, στον οποίο επενδύει δυναμικά, αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες του σε Ελλάδα και εξωτερικό, διευρύνοντας ποιοτικά και ποσοτικά τις υπηρεσίες του, ενώ, παράλληλα ενσωματώνει νέες, πρωτοποριακές λειτουργικότητες, μεταξύ άλλων και δυνατότητες που υποστηρίζονται από εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.