18/04/2025
Athens, GR 24 C

Η Akeydor είναι οι καινοτόμες λύσεις της & οι ευρηματικοί της άνθρωποι

Ο κ. Μιχάλης Χατζηλίας, CEO & Founder Akeydor

Εδώ και δύο δεκαετίες η Akeydor αφήνει ηχηρό αποτύπωμα στα πέρατα του κόσμου, αναγάγοντας την υλοποίηση λογισμικού σε άλλο επίπεδο. Με λύσεις και προϊόντα απομακρυσμένης πρόσβασης σε οργανισμούς, βιομηχανίες, κυβερνήσεις και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αναδεικνύει τη δέσμευσή της να βρίσκεται στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων.

Ο κ. Μιχάλης Χατζηλίας, CEO & Founder, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο ΒΙ, ξεδιπλώνει πτυχές της εταιρείας αλλά και συναισθήματα και εμπειρίες που μοιράστηκε με την ομάδα του σε συνθήκες ιδιαίτερες και πέρα από τα τετριμμένα.

Το βέβαιο είναι ότι αδιάλειπτη καινοτομία, ευρηματικά μυαλά και ομαδικότητα, συνθέτουν το υλικό εκείνο από το οποίο φτιάχνονται οι εταιρείες που αντέχουν στον χρόνο, γιατί πολύ απλά, ξέρουν να κάνουν τη διαφορά. Όπως, η Akeydor Digital.

Γιατί να επιλέξει κάποιος τις λύσεις της Akeydor;

«Η εταιρεία μας Akeydor Limited, ιδρύθηκε το 2007 στο Ηνωμένο Βασίλειο, εστιάζοντας σε εξειδικευμένες λύσεις ασφαλούς και συμμορφωμένης απομακρυσμένης πρόσβασης σε έξυπνες συσκευές, μηχανήματα, handheld devices, PCs, Servers, αλλά και οποιοδήποτε μηχάνημα είχε IP και λειτουργικό, όπως επίσης και στη διαχείριση της «Έξυπνης τάξης» (Classroom Management), στον τομέα της εκπαίδευσης. Εκείνη την εποχή, οι πλατφόρμες ήταν αρκετά εξειδικευμένες και απαντούσαν σε πληθώρα απαιτήσεων των πελατών. Φυσικά, σήμερα εξελίχθηκαν.

Το 2018 ιδρύθηκε το υποκατάστημά μας στην Ελλάδα, Akeydor Digital. Έκτοτε, ο βαθμός εξειδίκευσης σε έξυπνες λύσεις λογισμικού, όπως και το Customer Success Story που μας διέπει, έχει διαμορφώσει τον εταιρικό μας χαρακτήρα με τρόπο τέτοιον που να απαντά σε εξειδικευμένες απαιτήσεις B2B Corporate πελατών σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι:

  • Οι εξειδικευμένες τεχνολογικές λύσεις
  • Η έως τώρα πορεία και εμπειρία της εταιρείας σε παγκόσμιο βεληνεκές
  • Η ταχύτητά μας ως προς την ποιοτική υλοποίηση και ανταπόκριση
  • Η συνέργειά μας σε συνεργάτες σε όλο τον κόσμο».

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;

«Υλοποιούμε εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού τόσο σε κάθετες όσο και σε οριζόντιες αγορές σε όλο τον κόσμο. Μεγάλα μας πλεονεκτήματα είναι:

  • Η ποιότητα και εξειδίκευση των τεχνολογικών μας λύσεων σε B2B συνεργασίες
  • Το άμεσο Customer Service σε επίπεδο συνεργατών
  • Η εμβέλειά μας εδώ και πολλά χρόνια σε B2B συνεργασίες σε όλο τον κόσμο
  • Η ευελιξία μας ως προς τη δομή της επιχείρησης
  • Η φερεγγυότητα που έχουμε χτίσει ανάμεσα σε πελάτες και συνεργάτες μας
  • Τα ίδια τα προϊόντα, που συνεχίζουν να λειτουργούν και να ανανεώνονται σε μεγάλους πελάτες μας (Amadeus, Aramco, SubSea, Ronesans, μερικοί από τους Ομίλους)».

Ανάμεσα σε άλλες τεχνολογικές λύσεις, προσφέρετε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην παγκόσμια κοινότητα. Την ευκαιρία σε επικοινωνία και γνώση, μέσω του λογισμικού remote access. Πώς συναισθάνεστε αυτή σας τη συμβολή;

«Πριν πολλά χρόνια, τη δεκαετία του 1986, ένας προγραμματιστής στη Δανία έπρεπε να σηκωθεί από την καρέκλα του, να κατέβει στο υπόγειο όπου βρισκόταν ο τότε server, να κάνει restart / reboot κάθε φορά που ο server «πάγωνε» και να επιστρέψει στη θέση του. Αυτό συνέβαινε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τότε δημιουργήθηκε ένα μικρό, απλό λογισμικό, το Netop, που έφερε κάτι νέο στην παγκόσμια τάση και αγορά, την απομακρυσμένη πρόσβαση (Remote Access, Remote Support). Τότε, αισθανόμασταν προφανώς σαν τον Χριστόφορο Κολόμβο, κάθε φορά που βλέπαμε έναν νέο πελάτη να απολαμβάνει την ανακάλυψη αυτής της τεχνολογίας! Δεν θα ξεχάσω την εικόνα, να ανοίγουν οι πύλες στο κανάλι του Παναμά, χρησιμοποιώντας τότε την τεχνολογία απομακρυσμένης διαχείρισης Netop. Εγώ ο ίδιος, αισθανόμουν το απόλυτο δέος.

Φυσικά, έκτοτε έχουν δημιουργηθεί τόσα πολλά και ικανά νέα προϊόντα που πλέον αυτός ο τομέας «πάλιωσε», ωστόσο, διατηρεί τον ρόλο του επάξια στην παγκόσμια αγορά και απαίτηση. Νέες τεχνολογίες απαντούν σε πολλαπλές απαιτήσεις πελατών μας όμως, πάντα, η πρώτη αίσθηση, στο ξεκίνημα της καριέρας μου, ήταν μοναδική βλέποντας το προϊόν μας να αποτελεί το επίκεντρο σημείο δράσης».

Γνωρίζουμε ότι η επικοινωνία με τους απομακρυσμένους σας πελάτες δεν περιορίζεται μόνο στα πλαίσια του technical support. Θέλετε να μας μιλήσετε γι’ αυτό αλλά και για το feedback που λαμβάνετε;

«Υπάρχει μια παράγραφος στη σελίδα μας που αναγράφει ότι είμαστε μια μικρή δυνατή ομάδα στην παγκόσμια αγορά λογισμικού, προσφέροντας business και academic τεχνολογίες για περισσότερο από 20 χρόνια. Έχουμε υποστηρίξει βιομηχανίες, κυβερνήσεις, παγκόσμιους οργανισμούς, υλοποιώντας μεγάλα έργα ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη.

Θέλω να εστιάσω στην τελευταία πρόταση, «….στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη».

Δεν θα μπορούσαμε να είχαμε καταφέρει τόσα εάν δεν είχαμε συνεργασίες με ξεχωριστούς ανθρώπους, εκεί ακριβώς, στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη. Αναφέρω «ανθρώπους» καθώς οι επιχειρήσεις έχουν την τάση να προβάλουν τις δυσκολίες στην επίτευξη κάποιων απαιτητικών στόχων. Είναι ο παράγοντας «άνθρωπος» και ο δυναμισμός που διέπει εμάς και τις συνεργασίες μας, ακόμα και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές του πλανήτη, προκειμένου να υλοποιήσουμε έργα τεχνολογίας με ποιότητα και διάρκεια».

Φέτος τον Φλεβάρη, επιλέξατε ως εταιρική δράση το όρος Βόρα όπου έπειτα από συντονισμένη ανάβαση, κόψατε από κοινού στη λευκή κορυφή την εταιρική σας πίτα. Συνηθίζετε να κάνετε πράγματα πέραν των συνηθισμένων;

«Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι συνηθισμένο και τι όχι για τον εκάστοτε οργανισμό. Για την επιχείρηση Α μπορεί να είναι σύνηθες να οργανωθεί μια δεξίωση στα γραφεία, ενώ για την επιχείρηση Β να είναι παραγωγικό ένα πάρτι στο κέντρο της Αθήνας. Έγκειται στη γενικότερη φιλοσοφία και προσωπικότητα των στελεχών αλλά και του προσωπικού, ο τρόπος με τον οποίο θα πορευτεί κοινωνικά και «στοχευτικά» μια επιχείρηση. Προσωπικά, πράγματι, μου αρέσουν τα δύσκολα!

Αισθάνομαι ότι μέσα από μια νέα προσπάθεια χωρίς προηγούμενη εμπειρία (π.χ. η ομαδική νυχτερινή ανάβαση στον Ταΰγετο), μας δίνεται η ευκαιρία να ανακαλύψουμε από κοινού δυνάμεις εκεί που νομίζουμε ότι τις χάνουμε, να προβούμε σε παραγωγικό (ή μη παραγωγικό!) brainstorming για την εταιρεία, με ιδέες, λύσεις, events, επικοινωνίες, αλλά, και να δούμε ο ένας τον άλλον σε μια out of office απαιτητική συνθήκη όπου πνεύμα και σώμα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή εγρήγορση.

Πολλές φορές προσκαλώ ακόμα και τους ίδιους τους vendors σε ανάλογα events (π.χ. στον Βόρα). Τις περισσότερες φορές, ευτυχώς, το δέχονται με ενθουσιασμό!».

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που το πράξατε. Αλήθεια, τι συμβολίζει για την Akeydor η κατάκτηση της κορυφής, σε όλες τις λόγιες εκφάνσεις της;

«Σε μια ανάβαση, καθ΄ όλη τη διάρκειά της, βλέπω πόσο μακριά είναι η κορυφή κι όταν ακόμα δεν έχω οπτική επαφή και ήδη χάνω δυνάμεις, αναρωτιέμαι πού θα τις βρω. Παρατηρώ τα δέντρα που αραιώνουν όσο ανεβαίνει το υψόμετρο, τον αέρα που παγώνει, τον μπλε ουρανό που ελπίζω να παραμείνει καθαρός. Η κούραση μεγαλώνει όπως και η ομορφιά γύρω μου την οποία μπορώ να μοιραστώ γιατί δεν είμαι μόνος, είμαι με την ομάδα μου. Λίγο πριν την κορυφή, όταν πλέον την αγγίζεις με το βλέμμα, ζυγίσεις την κούραση και τη δύναμη που σου απομένει, αισθάνεσαι ότι ήδη την κατέκτησες. Αυτή είναι και η πιο δυνατή αίσθηση που σε κατακλύζει – λίγο πριν φτάσεις την κορυφή, όταν τη δεις και ξέρεις ότι την έχεις δική σου. Νομίζω ότι απάντησα σε όλο το εύρος».

Κλείνοντας, θα θέλαμε να ξεχωρίσετε τη συμμετοχή εκείνη της Akeydor που αποτέλεσε μοναδική πρόκληση για εσάς.

«Ήταν ένα καλοκαίρι σε μια μικρή δράση στο Ταλίν στην Εσθονία, όπου βρισκόμουν σε ένα μικρό πάνελ τεχνολογίας απαντώντας σε ερωτήσεις που αφορούσαν τον ρόλο των επιχειρήσεων τεχνολογίας στους νέους ανθρώπους. Η δράση δεν είχε επιχειρηματικό χαρακτήρα, ούτε και εστίαζε σε συλλογή πελατών και επικοινωνία μαζί τους κι εγώ δεν είχα πολύ υλικό να παρουσιάσω μέσα σε 10 λεπτά. Όμως, η συζήτηση έδωσε ένα λιθαράκι σε εκατοντάδες νέους ανθρώπους που τότε ήταν στα πρόθυρα ένταξης στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίοι με κοίταζαν προσηλωμένοι, άκουγαν προσεκτικά, κρατούσαν σημειώσεις, προσβλέποντας στη δική τους κορυφή σύντομα. Εύχομαι να προχώρησαν όλοι μπροστά και ας μην αγγίξουν τις κορυφές τους. Αρκεί που τις έχουν».

Previous Article

Πασχαλινό Bazaar του Προγράμματος «BioHability-Αστικός Κήπος»

Next Article

Τεύχος 340

You might be interested in …