Αναδεικνύοντας το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο και την ολιστική της στρατηγική, η Coca Cola Τρία Έψιλον παρευρέθηκε στη φετινή έκθεση Horeca, οπού μεταξύ άλλων παρουσίασε τον σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στην έκθεση, παρουσίαζε στους επισκέπτες ένα μεγάλο εύρος προτάσεων για κάθε στιγμή και ώρα της μέρας, ενώ διοργανώθηκαν διαδραστικά masterclasses με τη συμμετοχή brand ambassadors από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Εστιάζοντας στις νέες τάσεις και στις εξελισσόμενες απαιτήσεις του κλάδου Horeca, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI.
Τέλος, έχοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πυρήνα της στρατηγικής της, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα Zero Waste Horeca, που προσφέρει στις επιχειρήσεις του κλάδου δωρεάν εκπαιδεύσεις για τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξή τους.