18/05/2025
Athens, GR 22 C

Αυτοματοποιημένη και ψηφιακή η διαδικασία διακοπής εργασιών

Ψηφιακά και μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας επαληθεύσεων θα γίνεται εφεξής η διακοπή εργασιών φυσικών και νομικών προσώπων ή οντοτήτων, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή.

Ειδικότερα, οι δικαιούχοι υποβολής μπορούν πλέον να υποβάλλουν το αίτημα για τη διακοπή των εργασιών στην ψηφιακή πύλη myAADE, στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, διενεργούνται αυτοματοποιημένες επαληθεύσεις από τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, για την εξακρίβωση του χρόνου διακοπής εργασιών.

Εφόσον ο αιτούμενος χρόνος διακοπής:

• επαληθεύεται συστημικά, η διαδικασία ολοκληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή και εκδίδεται ψηφιακά η Βεβαίωση Διακοπής Εργασιών

• δεν επαληθεύεται συστημικά, δίνεται η δυνατότητα επιλογής στον φορολογούμενο να αποδεχθεί τον προτεινόμενο χρόνο παύσης των εργασιών που προέκυψε από τις επαληθεύσεις ή να δρομολογηθεί το αίτημα προς την αρμόδια Υπηρεσία (ΔΟΥ/ΚΕΦΟΔΕ), προκειμένου να αξιολογήσει τους προβαλλόμενους ισχυρισμούς και να ολοκληρώσει τη διαδικασία διακοπής εργασιών, εκδίδοντας σχετική διαπιστωτική πράξη.

Η Βεβαίωση Διακοπής Εργασιών αναρτάται στην ψηφιακή πλατφόρμα και κοινοποιείται στον φορολογούμενο σχετική ειδοποίηση μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE, του myAADEapp και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Από την αυτοματοποιημένη διαδικασία εξαιρούνται αιτήματα διακοπής εργασιών που αφορούν φορολογούμενους σε κατάσταση πτώχευσης, αποβιώσαντες, αιτία επιχειρηματικής μετατροπής, τα οποία εξακολουθούν να υποβάλλονται μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου».

Previous Article

Νέα εποχή στην τραπεζική εξυπηρέτηση φέρνει η Eurobank

Next Article

Έγκριση 271 επενδυτικών σχεδίων προϋπολογισμού 858 εκατ. ευρώ

You might be interested in …