Για μια ακόμη χρονιά, η Τελετή Απονομής των Ermis Awards, του θεσμού αναγνώρισης της δημιουργικότητας στον χώρο της Επικοινωνίας, ανέδειξε τους ανθρώπους και τις εταιρείες του κλάδου που κατάφεραν, μέσα από τη δουλειά τους, να κερδίσουν το 2023 τις εντυπώσεις και να αποσπάσουν το πολυπόθητο βραβείο.
Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών, όπου βραβεύθηκαν τα καλύτερα έργα στις ενότητες Διαφήμιση, Branding & Design, Δημόσιες Σχέσεις, Direct Marketing, Digital, Media, Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων.
Φέτος, στα Ermis Awards εντάσσεται μια νέα ειδική διάκριση με τίτλο Ermis White. Πρόκειται για μια σειρά διακρίσεων, που έχουν στόχο να αναδείξουν το συλλογικό χαρακτήρα της δημιουργικότητας, που σχετίζεται με τη φαντασία, την έμπνευση, την καινοτομία, την εφευρετικότητα, τη συνδυαστική και out-of-the-box σκέψη ανεξαρτήτως ορίων και κλάδων και συναντάται καθημερινά στη ζωή όλων.
Συγκεκριμένα, δύο Ermis White για το 2023 απονεμήθηκαν στους:
• Γραφείο Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την TikTok Καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε, αποδεικνύοντας πως δημιουργία είναι να διαμορφώνεις μια νέα πραγματικότητα μέσα από καινούργιες ιδέες.
• Ευθύμη Φιλίππου, όπου μετά από αρκετά χρόνια στη διαφήμιση, με πολλές διακρίσεις, είναι πλέον ένας καταξιωμένος σεναριογράφος.
Επιπλέον, φέτος απονεμήθηκε και η διάκριση Creative Bravery στις Εκδόσεις Ψυχογιός για το έργο «Ένα βιβλίο χωρίς εξώφυλλο». Η διάκριση αυτή είναι μια από τις σημαντικότερες για κάθε χρονιά, επειδή αναζητά, εντοπίζει και αναδεικνύει το διαφημιζόμενο που τόλμησε να βγει από το comfort zone του – όποιο είναι αυτό – και έσπασε τα κλισέ της κατηγορίας του, ώστε να εκπλήξει, να κινητοποιήσει, να κάνει τη διαφορά.
Στις κριτικές επιτροπές, Live και Online, συμμετείχαν περισσότεροι από 300 κριτές από την Ακαδημία Κριτών των Ermis Awards.