Ο ΔΕΔΔΗΕ προσηλωμένος στον στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, ανακοινώνει ότι από σήμερα, Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του θα γίνεται αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο και όχι με τη φυσική τους παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματά του.
Η διαδικασία θα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας deddie.gr και της εφαρμογής για κινητά & tablets “my deddie app” (android & IOS), όπου και παρέχονται οι δυνατότητες επιλογής κατηγορίας αιτήματος, καθώς και επισύναψης εγγράφων σε περίπτωση που απαιτούνται.
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
• Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
• Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμό, αποξήλωση παροχής κλπ.
• Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
• Έλεγχο & Επανατοποθέτηση μετρητή
• Ηλεκτροκίνηση – σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
• Νυχτερινό τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
Με τον νέο τρόπο εξυπηρέτησης, ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει την εμπειρία των πελατών, με απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και αναβάθμιση των υπηρεσιών του.