Η SingularLogic, μέλος του Ομίλου Space Hellas, ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής – ITSM για τον ΔΕΣΦΑ, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας ServiceNow.
Με την υλοποίηση της πλατφόρμας ServiceNow, η οποία πρωτοπορεί στην ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των ροών εργασίας και στην ενοποίηση διαδικασιών, ο ΔΕΣΦΑ εκσυγχρόνισε τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχει στους εργαζόμενους, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των χρηστών.
Επιπλέον, η λύση προσφέρει διαφάνεια για τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχονται εντός του οργανισμού, με άμεση οπτικοποίηση των εργασιών μέσω dashboards, αναφορών και δεικτών απόδοσης, διασφαλίζοντας ότι οι ενέργειες και οι προτεραιότητες του IT ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του οργανισμού.
Ο ΔΕΣΦΑ επέλεξε τη SingularLogic αναγνωρίζοντας την εμπειρία της στην υλοποίηση σύνθετων έργων πληροφορικής, καθώς και την ιδιότητά της ως πιστοποιημένου συνεργάτη της ServiceNow. Η ολοκλήρωση του έργου επιτεύχθηκε χάρη στην άψογη συνεργασία των ομάδων των δύο πλευρών, δημιουργώντας μια σύγχρονη και αξιόπιστη υποδομή IT που αποτελεί μία ακόμα ισχυρή βάση για μελλοντικές ψηφιακές πρωτοβουλίες του ΔΕΣΦΑ.



